Hlavní navigace

Názor k článku Inkasní agentury: Řešení pohledávek na zakázku od bublifuk - Dovolte abych se taky přidal se svojí zkušeností...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 1. 2010 0:47

    bublifuk (neregistrovaný)

    Dovolte abych se taky přidal se svojí zkušeností a ušetřil tak případné trápení slušným lidem.
    Přesně jak bylo řečeno v tomto vláknu. Smlouvu je třeba podepsat nejpozději zítra a rovnou si sebou vemte peníze (25.000,– Kč). Tlačení na pilu bylo neúnosné. Volali mi i třikrát za den. Zavolal jsem tedy svému známému, který se pohybuje tak trochu v oboru a zeptal se, jestli nezná Českou inkasní. Odpověď zněla: „Českou inkasní neznám ale jestli tam figuruje pan Hrneček, ruce pryč!!! Vezme si od Tebe peníze a tím jeho práce skončí…“ Druhý den opět volá Česká inkasní, ovšem někdo jiný než pan Hrneček a nabízí odkup pohledávky bez platby předem. WOW, lákavá to nabídka. Povídám mu co jsem se dočetl tady na netu, co jsem slyšel od známého a vysvětluji že arogantnímu panu Hrnečkovi nevěřím. Navrhuji tedy že pro uzavření obchodu mám dvě podmínky. Dají mi týden čas na rozmyšlenou abych mohl věc probrat s právníkem a druhá podmínka byla že už mi nikdy nezavolá pan Hrneček a že se s tímto pánem už nikdy nebudu muset bavit, natož vidět. Toto mi bylo slíbeno.:-) No a pro jistotu mi hned druhý den volal pan Hrneček rovnou dvakrát. O úrovni této společnosti jsem už měl svojí představu, tak mě to ani nevyvedlo z míry a požádal jsem pana Hrnečka o týden na rozmyšlenou. Po týdnu mi zavolal. Slušně jsem se mu snažil vysvětlit své rozhodnutí dál nespolupracovat. Nenechal mě ani dopovědět větu a položil telefon. Volám zpátky ale típnul mě… Volám mu z jiného čísla a ptám se, proč mi pokládá telefon, že je to neprofesionální chování a navíc dost ubohé. A víte co mi řekl? Minutu po té co jsem s ním hovořil mi tvrdil že mi nevolal, že se mnou nemluvil, že to byl asi nějaký jiný Hrneček a že co po něm vlastně chci a proč mu radím jak má řídit svojí firmu a že proč by mi volal když má u mého čísla mnoho dní poznámku – nevolat, nespolupracovat, neseriózní klient a bla bla bla bla… Prostě lhal jako malý Jarda… :-)))
    Jo a pokud jste dostali na schůzce referenční listinu plnou spokojených klientů, zkuste některému z nich zavolat. Já se docela bavil…:-)
    Nakonec jsem však přece jen uzavřel s touto společností dohodu. Nechal jsem si ke své složce napsat červeně a tučně: „Nikdy nevolat a nekontaktovat!!!“ Pan Hrneček mi potvrdil že už to tam mám napsáno… No vida a pak že se lidi nedohodnou…:-))))

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).