Hlavní navigace

Názor k článku HSBC Premier: Je jen pro vyvolené, nebo pro všechny? od Q - Bohužel. Na různých informačních kanálech dostáváte běžně i...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 4. 3. 2009 8:08

    Q (neregistrovaný)
    Bohužel. Na různých informačních kanálech dostáváte běžně i zcela protichůdné informace (já mohu potvrdit obdobu u ČS., kdy na zelené lince dostanete jinou informaci než na přepážce, kde se kolikrát kolem problému seskupí více pracovníků a stylem "víc hlav víc rozumu" dávají dohromady správnou informaci - takže až ombudsman může rozhodnout, jaký je správný postup, kdo má pravdu - někdy stačí jen výhružka ombudsmanem, a už se smekají jinak - ale ne každý má povahu se nějak bránit či dokonce řešit sporné věci přes ombudsmana, a tak si raději nechá vše líbit a nad pár zbytečně utracenými stovkami, u kterých by si v jiných odvětvích nechal vrtat koleno, u bank mávne rukou). Kdo v tom nedělá, nemá šanci se dostat ke správným informacím, může pročíst fůru článků, prosurfovat X webů, a stejně je to prd platné. Vždyť i "odbornící" přímo u zdroje, nebo i soudy, mají na stejnou věc více názorů. A každý je samozřejmě přesvědčen, že ten jeho názor je správný - jak se v tom pak má vyznat "normální" člověk? Pokud chce banka vydělávat, mnohdy to bez zkreslení podávaných informací ani nejde. Pokud by podmínky byly stanoveny jednoznačně, bez žádných "ale", normálně smýšlející občan by věci porozumněl a asi by si produkt / službu vůbec nekoupil.