Ono se dá nejspíš něco vytáhnout na každého přepravce. Asi před půl rokem jsem si objednal nějaké zboží z e-shopu, který jako jedinou přepravu nabízel službu firmy Geis. Přišla mi SMS s tím, že mi bude zásilka doručována do 14.00 hod. určitého dne a že se se mnou řidič v ten den spojí k upřesnění času, kdy zásilku doručí. Čekali jsme od rána, nikdo se s námi nespojil. Až někdy po 16.30 hod. zvonek u vrat a ono auto Geis. Když jsem se značně nerudného řidiče ptal, proč mi nikdo nezavolal, kdy přijede, když jsem dostal takové avízo, tak mi sdělil, že to není jeho věc, že je jen dělník a né nějaký telefonista. Otázku, proč přijel tak pozdě, když měl přijet do 14.00 hod., jsem raději spolkl, protože to, jak se tvářil na první otázku, jsem dostal tak trochu strach, aby mi nedal přes držku... Takže asi tak.