Hlavní navigace

Názor k článku Honba za vlastním balíkem aneb Jak reklamovat zásilku na poště? od L. - U nás pošta už nějakou dobu funguje tak,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2019 17:03

    L. (neregistrovaný)

    U nás pošta už nějakou dobu funguje tak, že akorát večer pošle SMS "U zásilky XY mimořádně nebyl proveden pokus o doručení z provozních důvodů, vyzvedněte si ji na poště". Možnost objednání nového pokusu - nic. Člověk musí na poštu, kde je půlhodinová fronta a přitom je otevřená s bídou polovina přepážek. Sice nedávno zavedli žhavou hypermoderní novinku - vyvolávací systém - jenže čísla v něm jsou v několika číselných řadách, takže si člověk ani nemůže odskočit nakoupit protože netuší, jestli ho zavolají za minutu nebo za hodinu. Prostě hrůza hrůz.

    Zato poslední zásilka šla přes PPL a to bylo naprosto jiné. Ráno SMS, že mi to budou doručovat s dvouhodinovým oknem, přijeli na jeho konci, minutu předem zavolali - prostě super.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).