Jen nechápu, když ČS. donutí své klienty k přechodu na nové IB a zároveň ukončí Servis24, že vypustí do světa takto nedodělaný paskvil a ještě tomu říká bankovnictví budoucnosti. Už jen problémy se zprovozněním aplikace v mobilu, kdy opakovaně hlásila nesprávné přihlašovací údaje a následně bankovnictví zablokovala. Ani po dvou návštěvách na pobočce se problém nevyřešil. Až po delším bádání jsem zjistil, že v mobilu musí být nastavená standardní google klávesnice. Přitom za léta používání Servis24 jsem u žádného mobilu takovéto problémy neměl. A to nemluvě o grafickém zpracování aplikace. Koho zajímají nějaké koláče a grafy. Potřebuju hlavně vidět stav účtu a jednoduše provést případnou platbu. A né se pracně dostávat na šablony, vypisovat názvy účtů. Přitom šablony jdou zatím upravit, jen při zadání nové platby. A proč není možnost dostat emailem potvrzení odchozí platby ? Páni vývojáři - to jste se zas předvedli. Kolikpak jste za tento paskvil shrábli ? Navíc mi příjde, že George (už jenom ten přiblblý název ...) byl vyvinut pro vytváření statistik a jejich marketingového využití. Nepotřebuju, aby mi někdo radil, jak mám se svými penězi nakládat a vnucoval mi pak hypotéky a další produkty. Jsem opravdu z této aplikace znechucen a ze svého okolí neznám nikoho, kdo by byl s tímto bankovnictvím spokojen. Jen je smutné, že i přes tak velkou negativní odezvu se stejně jen tak hned nic nezmění.