Nikdo ze spořitelny si nic k srdci nevezme. Spořitelna mne v minulosti nechtěla založit jistý produkt a tak jsem od ni postupně odcházel. Při zrušení účtu či jiného produktu mne vždy zavolal někdo ze spořitelny a zeptal se proč účet ruším.
Ze začátku jsem uvedl důvod a řekl,že je možné situaci zvrátit. Nedělo se samozřejmě nic.
Poté se jsem se těmito telefonáty začal bavit a zjišťovat kdo mi to jménem spořitelny volá. Byl to student na brigadě, maminka přivydělávající si k mateřské, důchodkyně opět na brigádě a tak podobně. Tyto telefonáty pravděpodobně měli vzbudit pocit, že spořitelně na klientovi záleží.
Dnes již klijentem spořitelny nejsem a bylo to velmi dobré rozhodnutí.
Internet Info Měšec.cz (www.mesec.cz)
Váš průvodce finančním světem. ISSN 1213-4414
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.