Dobrý den, chci se zeptat, proč mi již po druhé přišla sms s tím, že je třeba doporučit do určitého data alespoň dva nové klienty, abychom všichni mohli využívat výhod účtu Genius Gratis i přesto, že jsem tzv. kořist a tedy neměl bych shánět další lidi k sobě do skupiny. Četl jsem na internetu, že to není povinnost, aby mi účet Gratis zůstal, ale že pokud chci, tak si mohu pod sebe vložit další dva lidi. Takto mi to bylo sděleno přímo od osobního bankéře GE.Jak to tedy ve skutečnosti je? Nechtěl bych, abych se na začátku měsíce dozvěděl, že se mi účet zrušil a přešel na klasický placený.
Dobrý den, bohužel se nám chybou v nastavení systému stalo, že v období od 21. do 28. března automaticky odcházela zakladatelská ("lovecká") smska i členům skupiny ("kořisti"). Chybu jsme v našich systémech již odstranili a chceme ubezpečit všechny klienty z již uzavřených skupin (jeden zakladatel + dva pro banku noví klienti), že konto Genius Gratis získali, a to bez ohledu na připomínky (formou sms), které mohou ze systému odcházet po dobu 30 dnů od chybně vygenerované zakladatelské sms. Děkujeme za pochopení.