Hlavní navigace

Názor k článku Gabriela Pithartová, Hello bank! „Lidé si potřebují na banku sáhnout, i když je digitální“ od Anonymous - Ono upřímně ty pobočky jsou potřeba z toho...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 6. 2018 9:23

    Anonymous (neregistrovaný)

    Ono upřímně ty pobočky jsou potřeba z toho důvodu, že ne vše jde dělat přes internetové bankovnictví (zrušení pojištění, zapomenuté heslo, ...) a pak jsou zase operace, které jsou na pobočce jednodušší, jako například založení účtu. Přes internet chtějí zaslat oskenované doklady (ne každý má skener), poslat na účet minimálně 1Kč pro ověření a musím podepsat smlouvu u kurýra. Někde je to ještě složitější. Když už jdu kolem, tak je pro mě jednodušší osobní návštěva. Pokud se ale podívám do zahraničí, tak třeba N26 má mnohem jednodušší založení účtu. Další důvod, proč musím na pobočku je ten, že notifikace o změně na účtu jsem měl špatně nastavené a po emailu mi Equa nedokázala poradit, jelikož si mě nemá jak ověřit, zda to jsem opravdu já. Kontaktoval jsem je z emailu, který jsem jim diktoval při zakládání účtu. Pak je ale těžké vše řešit přes internet, zde v ČR.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).