Hlavní navigace

Názor k článku Foto: Elektromobily, které můžete mít hned. Nejlevnější sveze jen dva lidi od xf - "nebylo by lepší to druhé rychlonabíjení nějak softwarově...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2018 21:25

    xf (neregistrovaný)

    "nebylo by lepší to druhé rychlonabíjení nějak softwarově zakázat?"

    Z hlediska akumulátorů jistě ano, technicky to není problém. Jenže jak by obchoďák a marketing prodal zákazníkovi auto, které po vybití akumulátorů vyžaduje, a nešlo by to obejít, 12 hodin nabíjení?
    Kdepak, prodá auto, "Speciální je situace u vozů Tesla, které mají větší kapacitu baterek a jsou pro ně ideální dobíjecí stanice přímo od Tesly – takzvané superchargery. Na těch mohou majitelé Tesel „tankovat“ zdarma. V Česku jsou momentálně tyto stanice tři – ve Vestci u Prahy, na D1 u Humpolce a v Olomouci." (A ani to nemusí být, s tou "speciálností" pravda - bo ta !speciálnost" vlastně nic neznamená, tudíž to není lež.)

    "Myslím, že by to bylo lepší než akumulátor zničit a ten by pak nešel reklamovat."
    Ale ono to tak v podstatě je. To je každého volba, jak s tím bude zacházet. Slovo "zničit" navíc není přesné. Přesnější by bylo "velmi rychle spotřebuje životnost". Elektronika si samozřejmě pamatuje, a pokud si zákazník zvolí zacházení, na které se záruka nevztahuje - jeho věc. Jako u každého jiného výrobku. Jen to nikdo nezdůrazňuje, bo by se to blbě prodávalo.

    "existuje statistika, že 90% všech jízd osobními auty je takových, kdy auto najede do 20 km denně. Pro lidi, kteří právě takto jezdí, je elektromobil dobrá volba. A pak rychlonabíjení potřebovat nebudou. Stačí jim nabíjet jednou za X dní doma přes noc v garáži a pěkně pomaličku."
    No a co s těmi dny, kdy dojezd nestačí? Pořídit si druhé auto? Kde je ekologie? Kam ho ti lidé ve městech dají?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).