"Speciální je situace u vozů Tesla, které mají větší kapacitu baterek a jsou pro ně ideální dobíjecí stanice přímo od Tesly – takzvané superchargery. Na těch mohou majitelé Tesel „tankovat“ zdarma. V Česku jsou momentálně tyto stanice tři – ve Vestci u Prahy, na D1 u Humpolce a v Olomouci."
Tak to se netýká jen značky Tesla, režim rychlonabíjení umí všechny značky. A všechny značky mají jedno společné: rychlonabíjení obrovsky snižuje životnost akumulátorů. Pro autora: to není věc značky, ale technologie akumulátorů.
Další problémy s rychlonabíjením je, že když provedete dvě za sebou, tak akumulátory skoro zničíme. To už se lidi divili, cože se to stalo. Výrobci tuto vlastnost příliš neinzerují - ale popsanou ji mají, takto zničený akumulátor nelze reklamovat.
Stejně tak nějaké ty reklamní zdarma nabíjení mají/měly i jiné firmy. Ale to je zcela okrajová, dočasná záležitost, podle které by se měl při zvažování výběru vozu řídit jen hlupák.