Hlavní navigace

Názor k článku Filip Belant: Česká spořitelna: Nechceme na klientech vydělávat 50 let. Chceme, aby bydleli od Patrik Chrz - To nepovažuji za zásadní problém. Pokud se nastaví...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 12. 2021 6:13

    Patrik Chrz

    To nepovažuji za zásadní problém. Pokud se nastaví férové podmínky, tak není potřeba ani klienta nějak uzamykat, zůstane rád. Bohužel zrovna ČS mění podmínky svých služeb velmi často, přibližně co 2 roky. To považuji za zásadní limit dlouhodobé spolupráce, i když třeba u nich najdu výhodný produkt, můžu si být zcela jist že těch 40 let nevydrží. Možná přežije jednu, se štěstím dvě změny podmínek, tedy můžu předpokládat dobu trvání cca 6 let, když budu mít jo štěstí.

    Pamatuji si jak lidé nadávali, když ČS zrušila Brokerjet, jak museli své investice se ztrátami prodávat. Energie ČS nevydržela ani těch 6 let. Zde vidím problém, kdy většina bank věnuje velké úsilí novým produktům, novým klientům, novým úvěrům a vkladům, ale v momentě zavedení veškerá péče upadá. Dle mého názoru za tím je systém odměňování běžných zaměstnanců i manažerů. Za to, že běží stávající produkt, za to, že stávající klient využívá dříve sjednané služby nejsou oceněni tak, jako za zavedení/prodej nového produktu, získání nového klienta. A tak jsou tlačeni do neustálého přesjednávání i přes to, že tím stávající klienty poškozují.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).