A tenhle příspěvek je oblíbený marketingový kec kohokoli kdo si nevidí ani na špičku nosu a neví o elektro vůbec nic. Nikdy se na elektrokole, nebo elektrokoloběžce neprojel.
A kolo jako takové se vyrábí jak? To si vyčaruješ z ničeho, nebo co?
Elektřiny to spotřebuje tak malý nic, že to nestojí za řec, o výrobě baterie už vůbec ne. Ta je tak málá, že když si doma uprdneš a pustíš si rychlovarnou konvici na kafe, tak spotřebuješ za rok víc elektřiny než projedeš na kole.
Tyhle tlachy o neekologické výrobě baterií, nebo výrobě elektřiny mne vždycky rozesmějí.
vysvětlete na čem jste potom psal ten váš příspěvek? Na počítači, notebooku, nebo mobilu? Pro obojí poslední jste potřeboval vyrobit baterii. A kdyby jste si viděl i na jen na milimetr špičky vašho nosu, tak by jste zjistil, že baterií pro notebooky a mobily je na světě víc než všech současných elektromobilů na celém světě!!!
Takže ty vaše tlachy o bateriích a elektřině jsou jen lži a pomluvy na něco o čem nic nevíte.
Jestli vám vadí baterka pro elektrokolo, tak nejdříve vyhoďte mobil, notebook, tablet a veškeré elektronické zařízení co používáte, protože to všechno spotřebovává daleko víc elektřiny, potřebuje vyrobit baterii a spousty a spousty hliníku případně těch vašich kovových částí!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jste jen sobec, co se přidává s kopnutím do elektrokol, elektrokoloběžek, případně všecho elektrického pro dopravu. Kterému nedochází, že bez elektřiny a baterií by si doma ani neuvařil, nebo nezatopil, nebo nepřijel do práce (tramvaje, trolejbusy, elektrické vlaky, ...)
Elektřina je dnes jediná forma energie, která je ideální prakticky na všechno.
Zatímco spalování nafty a benzínu je jen přechodné období, které pomalu končí. Zaplať panbuh, že tak. Konečně budeme všichni dýchat čistší vzduch. Ale to vy zabedněnci nikdy nepochopíte.
Já jsem dal přednost e koloběžce Xiaomi Mi Electric Scooter 2. Stála mě sice desítku, ale je to pecka. Hlavně ta výdrž a to ticho :)
Pro tipy jak vybrat doporučuji stránku https://www.testado.cz/nejlepsi-elektrokolobezky/
Ne každá elektrárna kouří, ale jinak máte pravdu, jak výroba elektromobilů tak silnice mají svou ekologickou stopu. Na jednu stranu lepší jet v ekologicky zachovalé přírodě i ve městě na elektrokole než smradlavém mopedu, na druhou stranu, jde to i pěšky a s menší ekologickou zátěží, zvláště když to má být jen pro zábavu.
Cyklista má taky ekologickou stopu, pokud si chce zachovat svou hmotnost, tak toho více sežere. Docela by mě zajímala nějaká nezávislá studie, na kolik takhle "biologická energie" vyjde finančně a jaká je ekologická stopa "čisté cyklistiky", tedy včetně praní zapocených cyklobuznooblečků, sprchování upocených ocyklenců a zásypu na opruzené šourky.