Hlavní navigace

Názor k článku eBanka si nevšímá klientů od mouseova - No to mne děsí - v únoru jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 5. 2004 13:14

    mouseova (neregistrovaný)
    No to mne děsí - v únoru jsem si založila účet u E-banky na základě neblahých zkušeností s GE, CB (CB zaperlila - pořídila jsem si K+ kartu, kde jsem nakoupila asi za 40 hadrů s tím, že jsem měla od nich písemně potvrzeno, že si budou měsíčně strhávat částku XXX, což nečinili ani jeden měsíc a pak mi poslali výhružný dopis, jehož poštovné si naúčtovali - 150,- Kč!!! že prý jim dlužim 5000,- a mám celkem zaplatit ihned 8000,- !!! samozřejmě, že si všechno strhli z příchozí výplaty, nasrali mne tak, že jsem tam vlítla, zaplatila okamžitě na místě celou "půjčku" a řekla jim, že by mne zajímalo, jak by dopláceli na jejich chybu lidé, kteří nemají doma v šuplíku schované peníze na zadní kolečka - to by byli bez jídla, bez nájmu a pod. protože klienti musí platit na blbost ústavu, kterému jsou nuceni platit nevim za co!!!!
    GE taky zaperlila - před odletem do zahraničí na rok a půl jsem si aktivovala kreditku od GE, když jsem se snažila vybrat v USA peníze, nešlo to, protože prý karta nebyla otevřena... Co máme tedy dělat???
    Kurňa - proč to není jako za komoušů, kdy se dostali obálky o výplatách a bylo jen na lidech, kam je dají - jestli pod polštář, propijou je nebo uloží... Tohle je obyčejná zlodějina, už aby tu byly zahraniční banky, které těmhle místním arogantům dají co na frak....

    BTW - ebanka právě nyní nefunguje - při pokusu dostat se na její web mi všechny odkazy a linky hlásí, že tento web nefunguje, neexistuje... Asi to už zabalili:-)

    DM
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).