Hlavní navigace

Názor k článku eBanka chce být nejlepší od LK - Nejsem autor původního příspěvku, ale s jeBankou mám...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2003 12:48

    LK (neregistrovaný)

    Nejsem autor původního příspěvku, ale s jeBankou mám zkušenosti, takže odpovím na výhrady, se kterými se s původním pisatelem ztotožňuji (třeba ten pohřební web mezi ně nepatří):

    eBanka je prilis draha...
    - Jde o to, zda jste ochoten si za kvalitni sluzby zaplatit ci ne. V tomto ohledu jsem zvedavy na plan banky stat se do dvou let nejlepsi bankou v CR. I ja pochybuju, ze Cesi na soucasnou vysi poplatku pristoupi, na to jsou az moc setrivi.

    * IMHO špatný pohled. Za kvalitní služby zaplatit přiměřenou cenu. Jde o to, zda poměr cena/výkon není oproti jiným bankám výrazně nízký. Již jsem to do diskuze na Měšci psal, ale jestliže mi moje Živnobanka nabídne řádově 80% toho, co jeBanka (neumí např. zobrazit online blokace platebních karet, nevydává MasterCard - i když ne že by mi to nějak vadilo a nepodporuje Mozillu a jiné prohlížeče) za bratru 10% ceny, tak se mi ceny u jeBanky nezdají. Ano, pokud někdo potřebuje kartu MasterCard a vidět online blokace a nevadí mu, že za to zaplatí zhruba 10x tolik než kolik by platil např. u ŽB, může být, ale pro většinu lidí má jeBanka opravdu nevýhodný poměr cena/výkon.

    eBanka je neduveryhodna.
    Jeji vlastnik v minulosti dokazal, ze za nic neruci...
    - Nevim, jestli myslite minuleho ci soucasneho vlastnika, Ceskou pojistovnu. To je nejvetsi financni skupina v CR a myslim, ze stabilitu banky zarucuje dostatecne. Ostatne o nejakych velkych problemech eBanky ani CP nevim.

    * Předpokládám, že tím pisatel myslel ono zamlčování zdražení, kdy uživatel od banky dostával info o každé blbosti, ale o zdražení (někdy i o stovky procent) se od banky nedozvěděl. Nebo to, že v půlce dubna změní ceník se zpětnou platností od prvního dubna apod. Když se člověk ozval, místo omluvy se dozvěděl, že vše je v souladu s obchodními podmínkami. Takovéto jednání je hodné firem Zepter apod., ale ne banky, které bych chtěl svěřit své peníze. Ostatně tehdy také řada (dnes již bývalých) zákazníků tuto eBanku přejmenovala na jeBanku, že se zákazníky pěkně vyjebává (s prominutím).

    * A já za sebe ještě uvedu jednání s klientem. Když jsem si při přebírání MasterCardky osobnímu bankéři svěřil, že se jeBanka stává neosobní a docela arogantní bankou a že to již není, co to bývalo, bylo mi sděleno, že je na našem trhu řada bank a můžu si vybrat lepší. To jsem taky udělal, ale přístup mi vyrazil dech.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).