Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku DIRECT Pojišťovna na českém trhu končí, nezvládla konkurenci od Patrik Chrz - Tak jsem se před rokem nemýlil, když jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2012 15:00

    Patrik Chrz

    Tak jsem se před rokem nemýlil, když jsem prorokoval, že nesplní očekávání investora a zabalí to úplně stejně jako Callin http://www.mesec.cz/clanky/jan-carny-direct-pojistovna-cesi-se-stale-rozhoduji-podle-ceny/nazory/92708/

    Bohužel Direct opakovala stejné chyby jako právě Callin, navíc se stejnými lidmi.

    Ale radost z toho nemám, každý hráč na trhu, který působí konkurenčně dobrý.

  • 25. 6. 2012 15:38

    Fxtrader (neregistrovaný) 89.177.116.---

    Jo je to celkem škoda, protože jsem měl v povinnym ručení pojištění bonusů, takže kdybych se naboural, tak bych o ně nepřišel, to měla jako jediná pojišťovna v nabídce právě Direct. Ale teď mám pojištění ještě levnější a bez uplatnění bohusů, takže mi byli defakto k ničemu.

  • 25. 6. 2012 16:25

    (neregistrovaný) ---.client.rionet.cz

    Oni si Češi to pojištění přes internet nebo telefonicky zas tak moc nesjednávají. Navíc autopojištění není žádný úžasný byznys, fakticky je to jen otvírač dveří ke klientovi, kterému se pak prodají produkty, na nichž pojišťovny skutečně vydělávají.

  • 25. 6. 2012 18:52

    Patrik Chrz

    Ono těch kiksů bylo víc. Jako hlavní vidím přílišné cílení na prodej. Celá firma byla jen o prodeji a minimálním následném servisu.

    Operátoři pro call centrum byli vybírání s ohledem na cenu (nástupní platy sraženy na minimum místo toho, aby se snažili získat kvalitní lidi, např. přetažením z jiných call center, případně - ještě lépe - z pojišťoven se znalostí "pojišťovácké latiny", kteří jsou schopni klientovi pořádně daný produkt vysvětlit) a tzv. motivační hodnocení se opět odvíjelo od kvantity a i tak byly platy dost mizerné.

    Na čistý prodej není nutné budovat vlastní call centrum, na to je možné využít specializovaných firem, které se prodejem přes call centra živí (dnes prodávají kreditní karty, zítra úvěry a pozítří třeba internetové připojení), na vyplňování formulářů není potřeba obzvláštních znalostí.

    Když se Direct rozhodl zcela odbourat přepážky, tak měl na call centrum nasadit lidi, kteří je nahradí - tedy dokáží klientovi produkt řádně vysvětlit, chápou, co je pojištěním kryto a co je ve výlukách. To by ale vyžadovalo ty lidi odněkud přetáhnout (a tedy "přeplatit") nebo draze vyškolit (předpokládal bych "úmrtnost" tak 2/3, než by se oddělili ti dobří, od těch špatných, možná víc).

    Další závadu vidím v "tajných" cenách. Direct zcela ignoroval tzv. srovnávače, na jejich webových stránkách nebylo možné nalézt žádný ceník. Snažil se sice živit dojem, že je levný, ale jak se ukázalo, tak není.

    A třetí naprostý kiks, bylo přímo vybízení klientů k opakovanému rušení a znovusjednávání smluv svojí naprosto nesmyslnou cenovou politikou (slevy první rok). Takhle by si loajální klienty nevychovali.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).