Hlavní navigace

Názor k článku Radoslav Szücs, Diners Club: Naše služby výrazně převyšují služby konkurence (rozhovor) od bob - Jsem rád že konečně někdo z oboru napsal/řekl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 2012 8:34

    bob (neregistrovaný)

    Jsem rád že konečně někdo z oboru napsal/řekl bez obalu pravdu o bezkontaktu - JE TO MARKETINGOVÝ NESMYSL. Limit na bezpin pod pětikilo by šel klidně i na dnešních kartách a rozdíl v čase mezi přiložením karty a zastrčením karty je ve zlomcích sekundy.

    Je to hovadina ale stejně jako mobil má každý deb*l tak kartu už má každý deb*l a to bohužel doslova ne ve smyslu nadávky.. :-( Takže jim to lidi opět sežerou..

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).