Jestliže do škol přijdou peníze ze školného, budou ubrány jiné peníze. Škola tedy bude mít stále nedostatek financní. Případně peníze navíc poslouží k úhradám tvorby tabulek, hlášení a projektů pro Unii, takže i tak bude nedostatek financí.
Jestli je v Unii vyšší počet VŠ, musí tam najít uplatnění. Nebo tam VŠ zametají ulice a myjí zadky nemocným ve špitále?
Pokud by měl i u nás nalézt uplatnění vyšší počet VŠ, tak kde? Ve vědě, ve výzkumu, na kterou je stále míň peněz. Výsledky vědy a výzkumu jsou diskutabilní - i přes velké peníze nemusí tyto peníze přinést žádný výsledek - prostě budeme bádat, patláto patláto a musíme jim věřit, že opravdu bádají. Tím nechci opovrhovat skutečnými vědci, ale známe to, že všude chtějí lidé něco "oj*bat", jen aby byly peníze ... Nebo budou VŠ sedět za kasami v obchodech a při koupi 15 dkg salámu a 2 housek k svačině s vámi sepíší 5ti stránkovou kupní smlouvu a 12ti stránkové obchodní podmínky, kterým samozřejmě jako instalatér nubudete rozumět a proto si k sobě vezmete VŠ, který vám to přetlumočí do češtiny a ještě najmete dalšího VŠ, který ohlídá, aby vás ten první VŠ netahal jen za nos? I takto se dá vymýšlet uplatnění pro VŠ, dle mého soudu je to zbytečný luxus, mrhání penězi. To bude asi rozumnější mít místo 12 VŠ 12 instalatérů ...