Máte pravdu, co se /nejen ve státním/ nově zavádí, to je bordel. Něco neprozkoumaného, ušité horkou jehlou se snad bez jakéhokoliv detailnějšího testování nasadí do ostrého provozu až v den premiéry. Pak něco zkolabuje nebo nefunguje a lidi se neoprávněně zlobí na obsluhu na přepážce, která za nic nemůže. Navíc obsluha nesmí ventilovat stížnosti klientů výš, takže manažerům co to mají na starosti, dochází jen a jen samé chvály, protože nikdo na nic si »oficiálně« nestěžoval. A za tento »hladký« průběh je potřeba managment náležitě odměnit, a ženskou z přepážky, která si dovolila »porušit mlčenlivost« čili si dovolila pustit před klientem ústa na špacír neboli mluvila pravdu a nelhala, náležitě vytrestat, protože hrubým způsobem porušila pracovní kázeň. A že všichni ti, co se na paskvilu podíleli, pracovní kázeň neporušili? A pak tady na Měšci budou někteří vyzdvihovat vzdělání, cizí jazyky či jiné »nadschopnosti« těch lépe postavených, co pobírají vysoké, mnohdy nezasloužené příjmy a že jim je ti dole, tedy ti neschopové s nízkými příjmy, závidí. A oni ti dole by si mnohdy zasloužili vyšší příjmy než má onen managment, který o problémech neví a neřeší je, ty problémy se mnhody řeší dole za pochodu. = Vztaženo všeobecně, tedy nejen k datovým stránkám a k CzechPointu.