Po přečtení této diskuse k odstávkám a nefunkčnosti Servisu 24:
Odstávky jsou téměř každý víkend (tj. ne 5x-10 x za rok jak někdo píše výše) a dosti často i v týdnu.
Konkrétně nyní se zkouším přilásit - úterý 14.8. 15:50 hod.:
Služba je v tuto chvíli z technických důvodů dočasně nedostupná.
Za způsobené problémy se Vám omlouváme.
Musím říci, že na tuto hlášku začínám být již silně alergická. Na moji stížnost zaslanou e-mailem minulý týden mi nikdo ani neodpověděl, nestála jsem jim za to, proč taky. Jsem (zatím) klientkou ČS.
Co na to ČNB? Nebo Ministerstvo financí? Nebo nějaká spotřebitelská sdružení? Finanční arbitr? Nikdo si nechce pálit prsty, nikomu do kompetencí nespadá nespokojenost klientů? Dobře jste si udělalai zákony, Očekávatelé Funkcí alias modrá totalito!