Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od Romcca - Po přečtení této diskuse k odstávkám a nefunkčnosti...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2007 15:25

    Romcca (neregistrovaný)
    Po přečtení této diskuse k odstávkám a nefunkčnosti Servisu 24:

    Odstávky jsou téměř každý víkend (tj. ne 5x-10 x za rok jak někdo píše výše) a dosti často i v týdnu.

    Konkrétně nyní se zkouším přilásit - úterý 14.8. 15:50 hod.:

    Služba je v tuto chvíli z technických důvodů dočasně nedostupná.
    Za způsobené problémy se Vám omlouváme.

    Musím říci, že na tuto hlášku začínám být již silně alergická. Na moji stížnost zaslanou e-mailem minulý týden mi nikdo ani neodpověděl, nestála jsem jim za to, proč taky. Jsem (zatím) klientkou ČS.
  • 15. 8. 2007 0:15

    anonymní
    Co na to ČNB? Nebo Ministerstvo financí? Nebo nějaká spotřebitelská sdružení? Finanční arbitr? Nikdo si nechce pálit prsty, nikomu do kompetencí nespadá nespokojenost klientů? Dobře jste si udělalai zákony, Očekávatelé Funkcí alias modrá totalito!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).