Hlavní navigace

Názor k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od anonym - Nechápu,v čem se projevuje zlepšení služeb.Když přijdu řešit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2007 23:04

    anonymní
    Nechápu,v čem se projevuje zlepšení služeb.Když přijdu řešit i banální záležitost,čekám.Systém je nedomyšlený,takže si jednotliví klienti hlídají,v jakém pořadí přišli.Na otázku:kdo je na řadě,se občas zvednou ti,kteří přišli poslední.Je ponižující hádat se o své pořadí-stačí přitom málo,ty bývalé lístky ,které zajistily,že na světelné tabuli se ošidit pořadí nedá.Zatímco pošta je zavedla,spořitelna s nimi zametla.Uvažuji o změně banky,jsem zákazník,ne prosebník!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).