Hlavní navigace

Názor k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od neuvedu - Ty odstávky jsou hrozná věc. Pokud by se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2007 8:15

    neuvedu (neregistrovaný)
    Ty odstávky jsou hrozná věc. Pokud by se děly přes pracovní den, podniky by se spořkou asi brzy vydupaly. Tak jim nezbývá jindy než o víkendu. Tam vědí, že konzervativní nepodnikající osoby se těžko nějak vzbouří. Ale charakteristika internetového bankovnictví " 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 v roce " je přinejmenším lhavá!
    Ještě horší jsou neplánované odstávky - tedy poruchy, které ČS pečlivě tutlá, ale někdy prosáknou i na veřejnost a někdy i do sdělovacích prostředků.

    Jinak, spořka byla snad poslední z bank, která elektronické bankovnictví spustila! I to hovoří o " úrovni " tohoto ústavu.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).