Hlavní navigace

Názor k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od Tom - ad 1) asi jsem se špatně vyjádřil, já...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2007 20:39

    Tom (neregistrovaný)
    ad 1) asi jsem se špatně vyjádřil, já jsem jenom chtěl říct, že musím zadat celé heslo, což je potenciální bezpečností díra.

    ad 2) opravdu nemám zajem sledovat odstávky svojí banky. Když si vzpomenu (většinou o víkendu, protože přes týden jsem hodně vytíženy), že chci něco poslat a nejde to, tak mě to nase*e, protože dělám do počítačů a moc dobře znám pojmy jako je cluster, 24x7 atd.

    ad 3)
    Ja take bězně nepřehazuju statisíce, ale když to jednou za x let potřebuju, tak to prostě nejde.

    Kalkulátor už v nabídce dostupný není a jediná možnost je to nějake USB udělátko, ke kterému musíte mít ovladač. Čili instalace doma, v práci, v kavárně, na návštěvě ...

    ad 4)
    A proč eBanka může fungovat v reálném čase? Nesvědčí to (stejně jako bod 2) o zoufalém stavu IT v ČS?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).