Hlavní navigace

Názor k článku Daří se České spořitelně zvýšit spokojenost svých klientů? od anonym - Dnes totiž ČS rozjíždí nové účty pro klienty,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 8. 2007 7:29

    anonymní
    Dnes totiž ČS rozjíždí nové účty pro klienty, kde se skrytě snaží zvýšit poplatky. Ano, poplatky jsou hlavní výdělečnou činností.
    Mám účet i tam co mám chalupu a kde trávím více jak polovinu roku, konkrétně v ČS v Pelhřimově. Vždy jsem tam byl velice slušně a kvalifikovaně obsloužen. Místní děvčata mi mnohdy pomohla řešit i záležitosti, které bych měl spíše řešit v Praze. Včera jsem ale narazil. Jednak jsem si všiml, že už se tak neusmívají, ale dostal jsem nabídku nějakých karet, úvěrů a pojištění i přesto, že věděli, že to nepotřebuji a že jsem jim to od začátku odmítl. Když jsem se ptal, kde je problém, kdo jim umřel, že tváří tak kysele. Tak mi řekli, že mají nového šéfa, kterého moc v lásce nemají. Pak že jim odchází ta nejlepší a další, že se chystají. Tak že v té ČS asi něco smrdí.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).