Hlavní navigace

Názory k článku Czech Point v bance? Do konce roku určitě ne

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 14. 10. 2011 1:30

    jezevec (neregistrovaný) 213.151.87.---

    kdyby banky poskytovaly samy sobě služby, se kterými dosud zbytečně otravují své klienty. tedy typu výpis z rejstříku trestů, výpis z OR, výpis z KN, daňové přiznání pdané elektronicky na cds, ověření bydliště, . . . . že bych si do banky chodil pro heslo k datové schránce a z plezírubtam stál ty neskutečné fronty no to by musela být extra vivisekce.

  • 14. 10. 2011 6:17

    jarda (neregistrovaný) 213.195.225.---

    No, pokud to vše dobře chápu, tak proto banky iniciovaly novelu zákona, aby nemusely své klienty honit jinam pro výpisy z RT, OP atd. Tvoje datová schránka zřejmě žádnou banku moc tížit nebude.

  • 14. 10. 2011 7:44

    Kajaaaaa (neregistrovaný) ---.89.broadband13.iol.cz

    Takže jestli dobře chápu, sousedka bankéřka při dlouhé chvíli otevře webovku Czech Pointu a zjistí si o mě a celé mé rodině, kde máme jaké nemovitosti, kopie daňových přiznání za posledních 20 let (až se na CP napojí finančáky), výši mzdy (až se napojí OSSZ), kolik máme automobilů, zda jsme byli trestáni a za co, jaké jsme spáchali přestupky (až se zřídí centrální databáze přestupků), vytáhne si obsah datové schránky, zda máme na sebe nějaké exekuce (až se napojí CEE) a s těmito daty nás pak bude vydírat, nebo v lepším případě jen pomlouvat? Tohle, že si páni poslanci dovolili spustit v České republice, kde závist je národním koníčkem?

  • 14. 10. 2011 8:22

    Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---

    A že to samé může dělat vaše sousedka pošťačka už několik let, vám nevadí?

  • 14. 10. 2011 10:33

    Kajaaaaa (neregistrovaný) ---.89.broadband13.iol.cz

    Sousedka pošťačka může dělat i horší věci :) Ale poštu stále vnímám jako státní úřad s přenesenými státními pravomocemi (odpovědnost za doručování apod.). Navíc úředníci za přepážkou, kde je počítač napojený na Czech Point, mají pořád co na práci, během dne téměř nemají výluky, během které by mohli provádět výzvědnou činnost. Všimněte si, že z poboček odcházejí všichni najednou a vedoucí směny před očima všech zamyká, aby právě nemohlo docházet k těmto únikům dat.

    Bankéři se ale po většinu dne flákají a hrají na PC karty, takže mají dostatek času zkoumat majetkové poměry svých sousedů. Banky jsou soukromou společností, jediným cílem je zisk, k tomu školí i své zaměstnance. Většina pracovníků bank je už tak zblblá honem za body, že nebudou mít zábrany za malou úplatu osobní údaje prodávat zájemcům ve velkém.

    Pokud se na to ještě nepřišlo, tak proto, že Czech Point existuje poměrně krátce, ale nepochybuji o tom, že jednou se provalí, jak zaměstnanci pošt, obecních úřadů, Hospodářské komory a bank kšeftují s našimi osobními údaji. Jak jinak by se novináři dozvídali ty informace, které používají ve svých článcích? Kupují si je od úředníků obecních úřadů a v budoucnu budou moci i od bankéřů.

  • 14. 10. 2011 23:37

    wayne99 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Vaše reakce mě velmi pobavila :D :D

    upřímně : pracuje v nejmenované bance. Nezajímá mě, kolik peněz bere můj soused, nezajímá mě jestli byl trestaný atp. Velmi mě pobavila Vaše představa, že hraji v zaměstnání karty a nemám co na práci. Tohle asi nemá smysl ani komentovat - snad jen : nevím co děláte v profesním životě, ale určitě děláte tak prospěšnou práci, že zaměstnanec ve finančním sektoru, který se stará o vaše peníze, který vám kdykoliv poradí s finančním poradenstvím, který až příjdete a budete žadonit o půjčku Vám vyjedná pěkný úrok pro Vás nemá cenu. Až budete potřebovat vyřešit nějaký problém , tak doufám, že nedorazíte ke mně protože bych Vám musel pomoci a musel bych poslouchat Vaše velké díky a to mě opravdu asi nebude zajímat.

    Pěkná byla úvaha, že banky musí produkovat zisk. představte si, že tato kapitalistická nemoc se dostává i na ČP, kde Vám budou valit do mozku všechny možné finanční produkty a to nemluvím ani o státní správě, která prochází zajímavou transformací již v dnešní době.

    Určitě se ve světě neztratíte, když se dokážete orientovat ve všech oborech .... alespoň doufám ;)

    Také by mě zajímalo, kde všude na internetu jste zadal vaše osobní údaje, když tak řešíte soukromí. Vsadím boty, že kde se dá, Facebook je super, ankety, eshopy, seznamky a kdoví co ještě a tady budete řešit takové pro vás důležité věci ...

  • 15. 10. 2011 0:02

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný) ---.imarvel.cz

    Vzhledem k tomu, že kdykoli přijdu do banky a potřebuji po zaměstnanci pětiminutovou činnost, oni se mě snaží zdržet další dvě hodiny. Valí do mě co vše bych si měl nechat udělat, atd.

    Já osobně bych flákání zaměstnanců bank věřil, evidentně nemají do čeho píchnout.

    Já už dělám to, že chodím pár minut před zavíračkou, aby pětiminutovou činnost prostě udělali za 5 minut a ne za 2 hodiny otravování mé osoby.

  • 15. 10. 2011 0:31

    wayne99 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    nějak nechápu co myslíte 5ti minutovou činností. Jestli takto chodíte do banky pravidelně, tak to je váš problém. Online banking - říká vám to něco ? Banky všeobecně se nechovají jako česká pošta.Snaží se klientovi nabídnout něco navíc a pokud o to nemáte zájem, nikdo vám nebrání využívat služeb mbank, zuno nebo podobných internetových bank. Váš problém je ten, že nedokážete asi říct co chcete, jinak nechápu, proč by vás obtěžovalo přijít na přepážku a chtít vyřešit nějaký problém .

  • 15. 10. 2011 16:37

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný) ---.imarvel.cz

    Chodím do banky asi tak 2× ročně a mám banku rád jako osinu v zadnici.

    Váš problém je ten, že lžete jako když tisknete, když Vám někdo ukáže, že nemáte pravdu. To je celé – že se z toho snažíte udělat můj problém je Váš zoufalý pokus, nic jiného.

    Já dokáži velmi přesně říci co chci, a proto není problém, pokud přijdu do banky 10 minut před zavíračkou to dostat. Naprosto v pohodě, klídku. Pokud ovšem přijdu dříve, vrhnou se na mě zaměstnanci banky – nejdříve vymyslí imaginární činnosti, které je nutné udělat a pak mi nabízejí různé produkty.

    Banky by udělaly lépe, kdyby namísto nabídnutí něčeho víc (styl „já jsem říkal, že jsem dědil, ne že jsem debil“) začaly fungovat pro klienty.

    Vy byste udělala lépe, kdybyste příště reagovala na co píši, nikoli na to co si vycucáte z prstu. To je Váš obrovský problém.

  • 17. 10. 2011 9:13

    Pavel (neregistrovaný) 62.216.147.---

    Zajímavé, to se mi opravdu v bance nestává, že by mě chtěli násilím držet. Stačí zdvořilé ale důrazné "Ne, děkuji, nemám zájem." Dokonce se mi stalo, že úředník začal s nějakou nabídkou, a když jen uviděl odmítavý výraz mé tváře, tak řekl že vidí, že se mnou by jen ztrácel čas, a nechal toho.

    Možná to je tím, že říct "Ne" je pro někoho a někdy skutečně uměním.

  • 15. 10. 2011 0:57

    Kajaaaaa (neregistrovaný) ---.89.broadband13.iol.cz

    wayne99: Tak s eshopy jste se trefil, adresu prostě sdělit musím, kvůli PPL i telefon. Jiné údaje nedávám.

    Účet mám u Fia a na pobočce jsem byl jen při otevření účtu (v roce 2007) a pak při obnově karty (vloni).
    Úvěry naštěstí nepotřebuji - ale je signifikantní, že službu bank zužujete právě na úvěry :-D Já si vždycky myslel, že banka se používá kvůli placení povinností (tj. transakční účely). V životě by mě nenapadlo používat banku na něco jiného, aspoň tady v Čechách, nejsem blázen.

    Můžete si mě podle IP adresy prolustrovat a až zjistíte rodné číslo, zabruste na webovku Czech Point a vyjeďte si můj rodokomen do 12. století :-D Ba ne, to půjde až od roku 2016 ;-)

  • 15. 10. 2011 1:16

    wayne99 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Kajaaaaa - opravdu nemám potřebu vás ´´lustrovat na netu ´´ jen jsem k tomu napsal svůj názor bankovního poradce =o) To o čem se tady bavíme můžeme řešit stále a bez výsledku. Nakonec Vás může zklamat fíííjo a jsme na začátku. Ano spíše jsem psal o úvěrech, ale ono poradenství je myšleno spíše globálně. Opravdu to vidím ze své zkušenosti. Také nerozumím spousta věcem a rozhodně nejsem ´´ras´´ na poplatky třeba ve zdravotnictví, kde mně zkušený odborník poradí ve všem co mě trápí, nebo třeba v autoservisu nebo v nějakém jiném odvětví ... Tady na mešci a jiných podobných stránkách je to bohužel negativně zaměřeno na zaměstnance v bankovním sektoru. Tohle se mne opravdu nelíbí, protože mě má práce baví a opravdu chci lidem pomoc, ale tady se to prostě nenosí :(

  • 15. 10. 2011 11:56

    Kajaaaaa (neregistrovaný) ---.89.broadband13.iol.cz

    Můj prvotní příspěvek nechtěně vyzněl proti bankéřům, ale byl spíše zaměřen proti Czech Pointu, resp. proti objemu nezabezpečených volně dostupných informací, které o každém člověku shromažďuje. Jestliže už dnes do něj mohou bez kontroly nahlížet úředníci obecních úřadů, Hospodářské komory, notářských a exekutorských kanceláří a České pošty, tak v budoucnu to budou pracovníci komerčního sektoru (chystají se připojit banky, v budoucnu třeba pojišťovny, realitní kanceláře, vysoké školy, personální agentury...). A pak už opravdu žádné údaje nebudou "soukromé" a "citlivé", protože každý bude o každém vědět všechno.
    Ani se nedivím, že se podnikatelé schovávají za firmy na Kypru, v Anglii, Lucembursku.... jako prevence ochrany soukromí svého a své rodiny.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).