Hlavní navigace

Názor k článku ČS: Času dost od Zbyněk - Zde jsou moje aktuální zkušenosti s ČS: 1....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 1. 2002 8:12

    Zbyněk (neregistrovaný)

    Zde jsou moje aktuální zkušenosti s ČS:

    1. Potřeboval jsem vyřídit změnu s platební kartou a než jsem se dostal na řadu, uběhlo 45 minut. Přede mnou stáli jen 4 lidé. Dle mého laického názoru, i triviální operace je příliš pracná, což prodlužuje vyřízení.

    2. Jelikož na webu má Spořka jen výňatek ze Sazebníku a byly avízované změny v poplatcích, říkal jsem si, že si o ně napíšu emailem. Předpokládal jsem, že je to volně dostupný soubor a ušetřím cestu na pobočku. Takto jsem to specifikoval a dostalo se mi odpovědi, že nejdůležitější poplatky jsou uvedeny na webu a sazebník je dostupný na každé pobočce...

    Zkrátka Spořka vůbec neví, co jsou to služby zákazníkům a je jí to jedno.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).