Hlavní navigace

Názor k článku ČPP: Zákon pro nás neplatí od Zklamaný - Po zastavení vozidla v kopci kde bydlím, jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 11. 2011 19:02

    Zklamaný (neregistrovaný)

    Po zastavení vozidla v kopci kde bydlím, jsem zatáhl ruční brzdu (motor běžel), po vystoupení z vozu jsem počkal až projedou kolem jedoucí auta a přešel silnici cca 6m, abych otevřel vrata garáže, v tom bylo slyšet rupnutí, tak se otočím a auto se mi dalo pomalu do pohybu....ruční skočila o zub níž a už to neudržela, zkoušel jsem do vozu naskočit ,abych jej zastavil, ale už jsem to nestihl a auto skončilo ve zdi garáže (naštěstí byla stočená kola).
    Hned druhý den jsem zašel na pobočku ČPP, kde jsem vše nahlásil,druhý den likvidátor sepsal vše potřebné a po domluvě jsem odvezl vůz do autorizovaného servisu. Vše vypadalo tak, že pojišťovna vše uhradí a já uhradím spoluúčast.
    Po sundání nárazníku, byly zjištěny další rozbité díly, jako chladič a nějaké držáky atd., byl znovu přivolán likvidátor, jestli souhlasí s opravou...... vše O.K.
    Po pěti dnech mi přišel dopis od ČPP a ani se neobtěžovali poslat jej doporučeně s tím, že opravu neproplatí. Což mě zaskočilo a okamžitě jsem volal do servisu a do pojišťovny co to má znamenat a bylo mi řečeno, že vůz nebyl zajištěn proti samovolnému rozjetí a že nic neproplatí.
    V servisu mi řekli, že auto je již hotové a cena je cca 67 000 Kč.
    Kdyby hned z ČPP zavolali, tak jsem mohl opravu v servisu pozastavit a auto dát jinam, nebo sehnat levnější díly. Hlavně, že jsem jim nechal dva tel. kontakty + e-mail.
    Dopis sice poslali asi třetí den po nahlášení události z Prahy, ale ve schránce jsem ho měl až pátý den od doby kdy ho poslali.
    Jejich zástupkyně, která sedí na pobočce je absolutně neznalá, když neví, že tyto nehody nehradí ani likvidátor nic nenamítal...... a to se pak obraťtě na odborníky.
    Kdyby alespoň uznali chybu a část zaplatili, tak je to milejší, než že dostanou člověka do této situace a tváří se jako by to vše bylo v pořádku.
    Takže si nechám vypsat všechny bonusy a odstupuji k jiné pojišťovně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).