Hlavní navigace

Názor k článku Co dělat, když vás poškodila Česká pošta nebo soukromý provozovatel poštovních služeb? od J, Novák - Je zcela logické, že reklamovat zásilku může pouze...

  • 20. 8. 2019 18:05

    J, Novák

    Je zcela logické, že reklamovat zásilku může pouze ten, kdo ji odeslal. Jde totiž o smlouvu o přepravě a tu uzavírá pošta odesilatele o odesilatelem. Adresát není žádnou stranou smlouvy, takže do onoho smluvního vztahu nemůže nijak vstupovat. Mohu vás uklidnit ve vašem svatém rozhořčení, protože zásilky se neztrácí jen české poště, ale ztrácí se i zahraničním poštám a, světe div se, i soukromým společnostem, které se přepravou zásilek zabývají. Česká pošta je pochopitelně nejvíc na ráně, protože těch zásilek ročně přepraví nejvíce. A soukromé společnosti velice pečlivě utajují informace o tom, kolik zásilek jim svěřeným k přepravě se ztratí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).