Hlavní navigace

Názor k článku Co dělat, když po vás pošta chce neoprávněný poplatek za balíček z platforem A­liExpress a Wish? od gabinak - Dobrý den, díky moc za zpětnou vazbu z praxe....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 12. 2021 10:19

    gabinak

    Dobrý den,

    díky moc za zpětnou vazbu z praxe. V současnosti sbíráme příběhy čtenářů, u kterých systém nefunguje tak, jak měl. Pokud máte osobní zkušenost, zašlete, prosím, na adresu redakce@mesec.cz její popis i s identifikací zásilky. Příběhy poté dáme dohromady a pošleme k reakci České poště (a následně napíšeme nový článek).

    Děkuji Hájková

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).