Mnojo, bylo to i jinde, ale treba nekdo nesleduje oba servery a navic dostaly Penize den navic,nez se to objevilo tady. O zpravach si take prectete jak na idnes,tak na novinkach apod. zpravodajskych serverech. A tento clanek povazuji za zpravodajskou zpravu, ne za nejakou okopirovanou studii trhu napr.
Petře, oba dva servery - Penize.cz a Mesec.cz - pravidelně čtu, a protože se oba dva vénují i problematice bankovních produktů, poskytnul jsem tuto informaci oběma. je samozřejmé, že si oba dva tuto skutečnost ověřovaly a že to mohlo trvat různou dobu.
Samozřejmě, já jsem svůj poznatek poslal nejdříve do České spořitelny na helplinku servis24@csas.cz, na ombudsman@csas.cz a také přímo řediteli úseku Přímé bankovnictví, panu Alešovi Mamicovi. Třebaže jsem klientem ČS od r. 1994, nikomu z ČS jsem nestál ani za poděkování za upozornění, neřku-li za odpověď s vysvětlením. A jelikož ČS mlží v tomto případě, kdy se zase až tak moc neděje, jak to asi vypadá v jiných případech, co myslíte? Proto jsem rád, že se oba servery tomuto tématu věnují, bez rozdílu, kdo píše rychleji... Souhlasíte?
Já vřele souhlasím a děkuji za varování. Internebanking Servisu 24 mi docela vyhovuje (no jo, taky bych našel mouchy a náměty ke zlepšení), ale permanentní sklon ČS k mlžení a lhaní mne možná brzo donutí poohlédnout se po jiné bance. Ale nevím, zda si v Českých luzích nějak moc pomohu...