No vida, dokonce odborníci z USA nevědí. :-) Naprosto souhlasím s tím co píšete. Dříve jsem vždy trpělivě vyslechla nabídku operátora, dnes už jsem ve fázi, kdy hovor sama ukončuji již v počátku. Ale jsou dost neodbytní a po chvíli volají znovu a třeba z jiného čísla.
Co mi vadí je, že mi nabízejí např. cizí banky své služby. Banky u kterých jsem nikdy neměla založený účet. Tady je krásně vidět, jak vlastně díky mobilu, jsme my lidé „ostře sledovaní“ vědí o nás naprosto vše.
Co se týče mobilních operátorů a jejich nabídek. Vlastně jsem ve fázi, kdy uvažuji o úplném zrušení dosavadního paušálu. Nepotřebuji žádné volné minuty ani volné SMS. Prostě mi stačí dobít kredit a platit za to skutečně reálné jen co využiji. Takhle každý měsíc přeplácím. A vlastně díky tomuto článku jsem se nad tím konečně řádně zamyslela.