Tak zastávat se pojišťoven je to poslední, co bych chtěla, ale nevím, co si mám o té nátlakové akci myslet. Jestli jde opravdu jen o "naštvané klienty", jak píše autor, nebo jde o něco víc. U nás neexistuje pojem hromadných žalob, takže soudy vše budou muset řešit po jedné a bude to velmi dlouho trvat. Stačí aby pár desítek tisíc lidí podalo návrhy k finančnímu arbitrovi a ten to může zabalit, nebo přijmout další stovku zaměstnanců. Také mám IŽP, moc tomu zase úplně nerozumím, ale před dvěma lety jsem si zrovna z pojistky vybírala asi 40 000 a pojistka mi jede dál. Mám na ní 2 miliony pro smrt z jakýchkoliv příčin, 4 miliony na trvalé následky úrazu. Pokud bych ji chtěla zneplatnit, myslím si, že v této době by mě už za tu cenu nikdo nepojistil, už jsou nějaké ty nemoci. Smlouvu jsem uzavírala na pobočce České spořitelny, žádný nátlak, vše mi vysvětlili. Tak nevím.