Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna zdraží některé služby. Poplatkům se ale můžete vyhnout od Kousavka - Od té doby, co mě Spořka okradla o...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 5. 2022 19:29

    Kousavka

    Od té doby, co mě Spořka okradla o provize, a přestože to prověřoval spořitelní ombudsman zajímavým stylem: "Hele, Franto, mám tady na tebe stížnost, prej jsi udělal chybu a vyplatil provize někomu jinému", načež Franta odpověděl, že: "Já jsem žádnou chybu neudělal, ta stížnost je neoprávněná" (bodejť by řekl, že udělal chybu, to by ho stálo místo, že). Takže ombudsman mi zatelefonoval, že teda Franta chybu neudělal a já mám Smolíčka pacholíčka. Od té doby mi ten chamtivej a nenažranej moloch nesmí do domu.
    Druhým dobrodruhem, co mi nesmí do domu, je KB. Takovou partu dobrodruhů aby kraj světa pohledal. Hledala jsem možnost financování úvěru do nemovitosti a dobrodruzi z KB mi nabídli hypotéku na 100.000,- Kč. Nejenže mi to problém neřešilo, ale hoši ráčili přehlédnout, že hypotéky začínají na 300.000,- Kč. Krom toho, že hypoteční mládenec měl na stole materiály dva roky staré a na můj dotaz, zda toto ještě platí (byly to uzavřené podílové fondy, jejich doba upisování už skončila před dvěma roky), prostoduše odvětil: "Já nevím, to nám sem dává externí firma". Svatá boží prostato, on ani neví, co nabízí a co má na stole? Tohle udělat já v IT-firmě, tak během pěti minut nejsem zaměstnancem, šéf by se se mou vůbec nebavil! Ale v KB je to prostě norma. Jak mu mám věřit, že produkty, které mi nabízí, jsou aktuální? Takže jsem se s nenažranými molochy rozloučila a jsem spokojeným zákazníkem menších a pružnějších finančních ústavů. Já pobočky nepotřebuju, stačí mi internetbanking. Pokud jsem měla problém, byl vždy vyřešen v rozumné době a v přiměřené kvalitě, ať už šlo o FIO, mBank, Airbank, ČSOB nebo třeba o Rajfku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).