Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od Ot@s - Byl jsem u CS 15 roku (od studenstkych...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 5. 2011 23:59

    Ot@s (neregistrovaný) ---.220.broadband4.iol.cz

    Byl jsem u CS 15 roku (od studenstkych let, kdy meli opravdu dobry produkt pro studenty). Mam u nich hypoteku, mel jsem penzijko, mel jsem soukromy ucet, mel jsem firemni ucet a pojistku na byt (via Kooperativu). Nikdy se mnou nemeli zadne problemy, penez na me vydelali opravdu hodne. Dle jejich slov - bonitni klient. Pak me podrazili s hypotekou - na konci fixace hypoteky jsem zadal zvyseni splatek. Vse dolozeno zvysenymi rocnimi prijmy ("bohuzel" jsem se mezitim stal OSVC). Arogantne me odmitli.
    Krome hypoteky jsem okamzite vse zrusil a presel k mBank a FIO.

    Duvody nespokojenosti:
    - predrazene poplatky
    - arogatni jednani
    - Servis24 obcas nedostupny mimo dobu ohlasky
    - to co u konkurencni IB nastavim pres web a autorizuji pres sms, jsem musel v CS resit dodatkem ke smlouve, nebo ucasti na pobocce
    - cokoliv mimo obvykle ukony bylo casto problematicke (dodatecne vypisy, zadosti o zmenu zasilani vypisu atd...)

    Moje zkusenost - oplati se vam prejit jinam.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).