Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od bianca - Přidávám se s nespokojeností, nejen nemožnost obhospodařovat své...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 5. 2011 13:48

    bianca (neregistrovaný)

    Přidávám se s nespokojeností, nejen nemožnost obhospodařovat své peníze nyní přes nefunkční Servis24, ale když jsem přišla převést peníze na pobočku (nejmenovanou) ČS, tak mladý muž jaksi pozapomněl, že má převod peněz ověřit, tudíž mi to neprovedli a vrchol všeho naúčtovali mi za neprovedený převod 20,-Kč, při sjednávání hypotéky také ne zrovna fér a solidní jednání.
    Odešla bych už několikrát jen mne odrazuje to množství formalit, které musím s převodem provést (všude nahlásit, vše zrušit apod.). Pokud to jde i jendoduše, tak děkuji za tip.Zastávám shodný názor, že za tak velké poplatky a tolik klientů by služby měly být na jiné úrovni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).