Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od Ivča - Finanční instituce by měla ohlásit odstávku a vše...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 17. 5. 2011 13:10

    Ivča (neregistrovaný) ---.142.broadband13.iol.cz

    Finanční instituce by měla ohlásit odstávku a vše udělat o víkendu tak, aby to klienti ani nepoznali. Volala jsem tam a slečna mě chtěla pořád někam přepojovat a vůbec se ani nesnažila mi odpovědět, co se děje! (nemohla jsem se dostat ani na stránky ČS). Kromě nich mám ještě účet u mBank a přemýšlím, že k nim přejdu úplně - ačkoliv zavedli poplatky, přesto fungují daleko solidněji než ČS. ČS je obdoba O2.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).