Hlavní navigace

Názor k článku Česká spořitelna vylepšila Servis 24, bojuje však s potížemi internetové aplikace od pink - Take mam ucet u Lloyds, zalozila jsem si...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 6. 11. 2011 17:52

    pink (neregistrovaný) ---.kolejnet.upol.cz

    Take mam ucet u Lloyds, zalozila jsem si ho, kdyz jsem jedno leto kratkodobe pracovala v UK, aby mi mely kam posilat vydelek. Jednani v bance bylo tak skvele a rychle, ze jsem odchazela v soku. Pri zalozeni uctu chteli pouze kopii OP ci pasu a nahlaseni kontaktni adresy a zamestnavatele. Za ucet nic neplatim, ani za operace, ktere na nem provadim. Naopak jsem zjistila, ze mi tam pribyvaji jakasi zurocena procenta za to, ze mam v bance vklad! Kdyz to srovnam se svym ceskym uctem u Ceske Sporitelny, kde neustale za neco platim a v poplatcich se nemam sanci vyznat, pripada mi, ze v CR jsme jaksi osizeni na sluzbach a jeste za to bankam davame penize.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).