Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Česká pojišťovna roku 2002 od Martin - Ja mam s CP jen ty nejhorsi zkusenosti!...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 6. 2003 20:30

    Martin (neregistrovaný)

    Ja mam s CP jen ty nejhorsi zkusenosti! Na pojisteni domacnosti jsem si sjednal platbu inkasem, abych nemusel myslet na platby. Jake bylo me prekvapeni, kdyz mi po 1,5 roce prisel dopis, ze mi vypovidaji smlouvu z duvodu nezaplaceni. Po dlouhem patrani jsem se dozvedel, ze se chyba "asi" stala u nich, ze si platbu proste nestahli. Na uctu v eBance jsem nemel zadne "neprovedene inkaso" (priprad, ze bych na uctu nemel v dobe inkasa dost penez). Bez jedineho upozorneni, bez cehokoli mi CP vypovedela smlouvu a dala mi to vedet az po 1/2 roce! Take jsem zjistil, ze je to jejich bezna praxe!!! Po zaplaceni dluzne castky nejde smlouvu reaktivovat, jde pouze zalozit novou. Tak na to jsem se jim vykaslal a uzavrel smlouvu jinde.

    Nicmene jsem uz v te dobe mel u CP i povinne ruceni a havarijni pojisteni. To bylo sjednano na slozenky - a jak jsem byl najednou rad, ze to neni inkasem! Radost ale brzo skoncila, protoze uz rok si kazdy kvartal musim volat, aby mi vubec CP slozenky poslala!!! Zelenou kartu jsem z nich vyrazil az v pulce dubna a to jen diky maklerske firme. Uz toho zacinam mit dost i u tohoto pojisteni a vazne uvazuji o zmene pojistovny.

    Pri odhlasovani povinneho ruceni (prodej stareho auta a koupe noveho) po mne chteli platbu ruceni za stare auto jeste dalsi dva roky! Tech dopisu, co jsme si vymenili, to jste nevideli. Trvalo to 2 roky, nez to pochopili a uvedli na pravou miru.

    Rychlost prace pojistovny, stale CP, nejlepe ukazuje dopis, ktery byl napsan 21.4.2003 a datumove razitko CP je 24.5.2003. Proste to nekomu mesic lezelo ve stole. Nadhera. Uz se nedivim vubec nicemu.

    Mohu zodpovedne rict, ze VETSI BORDEL, NEZ JE V CESKE POJISTOVNE, JSEM OD 89 ROKU NIKDE JINDE NEVIDEL!

  • 25. 6. 2003 9:07

    Martin (neregistrovaný)

    a jeste bych dodal: Vim, ze obcas muze dojit k problemum, administrativni chybe, a pod. Jsme vsichni jenom lidi a ja jsem celkem tolerantni. Ale cetnost a frekvence pouze mych problemu s CP prekracuje meze akceptovatelne lidske chybky, o chovani CP ani nemluve.

  • 19. 10. 2003 11:28

    Martin II (neregistrovaný)
    Jak příznačné - ČP mě upomíná o nezaplacení pojistného, pojistné evidentně odešlo z mého účtu a když jsem se právě teď chtěl podívat na stránky ČP na nějaké vhodné telefonní číslo, jejich stránky nejdou. Je neděle dopoledne a já nemám v týdnu na nějaké brouzdání čas. Hanba !!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).