Hlavní navigace

Názory k článku Černý obchod se vstupenkami v olympijských barvách

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 12. 2. 2010 12:42

    Jáchym (neregistrovaný) 89.233.153.---

    To je docela mazec. Na tomhle kdyby založila kampaň Praha olympijská, tak se může vyřejný mínění přetočit ve prospěch pražský olympiády a z Čechů budou rázem investoři.

  • 12. 2. 2010 16:27

    Ja (neregistrovaný) ---.vc.shawcable.net

    Krome ceskych fanousku z Cech jiste bude mezi divaky i spousta mistnich Cechu.

    Ze Vancouver nelezi na hlavni letecke trase? Co je to za blbost? Prime linky do Frankfurtu, Londyna a Amsterdamu a vsech velkych kanadskych (hlavne Toronto, …) a severoamerickych mest (hlavne New York, …). V dane casti Ameriky (severozapad) je to nejvetsi mesto (spolu se Seattle, ktery je nejakych 250km na jih).

    Pokud vim, tak ten rezervacni a prodejni system byl zvolen tak, aby se zamezilo v maximalni mozne mire prekupnikum a druhotnemu prodeji za premrstene ceny. Dost se to pretrasalo v mistnim tisku. Ten 80nasobek na fanouskovskem webu by me zajimal. Vim, ze listky musi projit pres organizatora, jinak jsou neplatne a nepusti vas dovnitr.

    Ten „fanouskovsky web“ muze byt prodej prebytecnych sponzorskych listku. V novinach to bylo odhaleno jako jedna z der jak legalne prodat listky za mnohonasobne vyssi cenu.

    Dodatek: Tak jsem informace a o tom fan-to-fan marketplace nasel.

  • 12. 2. 2010 22:33

    Jiří Hovorka

    Dobrý den,

    asi jste to uplně přesně nepochopil. Burza probíhá na oficiálních prodejních stránkách kanadské olympiády. Lístky tam zpět prodávají právě ti, kteří je na tomto serveru zakoupili právě za oficiální ceny.
    Není to žádný náš výmysl, je to opravdu přesně tak jak píšeme. Pořadatelé tímto systémem dobře ochrání návštěvníky před padělky, šroubení ceny ale nezakazují, naopak si z něho berou nemalý poplatek.
    Ještě doplním, že k tomu, abyste se dostal do jednotlivých burz, musíte být zaregistrován. Nic Vás to stát nebude a uvidíte, že nepíšeme bludy.

    JH

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).