To jsi měl počtvrté, popáté a ono by to vyšlo. Tam bylo splnění podmínek jen základním předpokladem, následovalo kolo štěstí, bulharská konstanta, losovačka, jak kdo chce.
Kromě toho to jistě mělo svůj důvod - chtěli tvoji žádost pozdržet do doby, nežli bude nějaká akce. Mě ji takhle nechali několikrát opakovat do doby, dokud nebyla akce bonus za pořízení 3000 Kč.
Jinak samozřejmě nad tím také nevěřícně kroutím hlavou, logiku a smysl to jejich chování nedává. Nedávalo. Inu, Citi.
U Citi bylo veřejným tajemstvím, že pokud jsi byl příliš bonitní, kreditku jsi nedostal proto, protože bys ji samozřejmě splácel a čerpal hlavně bonusy. Naopak pokud by byl u tebe potenciál, že budeš revolvovat, tak ji dostaneš, protože Citi potřebovala i lidi, kteří budou splácet, nejen čerpat a vše vracet :-) Takže ano, Citi záměrně kreditky nevydávala některým bonitním klientům. Je to klasická americká politika.
Nikoli. To by bylo logické, ale u Citi logika nikdy nefungovala. To lidi zkoušeli, s novou žádostí pozměnit údaje, a zamítnuto. S další zase bonitnější, a schváleno. Bulharská konstanta, tam žádný logický mechanismus nebyl. Vyjma nastavení krajních mezí.
Jestli tam byla nějaká logika, tak jen vnitřní, podle některých karty vydávali a zamítali tak, aby splnili nějakou denní kvótu.
Ostatně stejné je to s snahou udržet klienta. Já nikdy do úročeného období nešel, pokuty 590,- jim také neplatil, jen vyžíral akce a vratky, takže pro Citi jsem byl ztrátový případ. Tak jsem si říkal, když mi skončilo bezplatné období (50 Kč měsíční poplatek), a podám jim výpověď, že mě přemlouvat nebudou s nabídkou odpuštění poplatků. A přesto volali, přemlouvali, odpuštění poplatků nabídli.