Hlavní navigace

Názor k článku Banky mění bonusové programy ke kreditním kartám (přehled) od * - Nikoli. To by bylo logické, ale u Citi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 3. 2016 14:14

    * (neregistrovaný)

    Nikoli. To by bylo logické, ale u Citi logika nikdy nefungovala. To lidi zkoušeli, s novou žádostí pozměnit údaje, a zamítnuto. S další zase bonitnější, a schváleno. Bulharská konstanta, tam žádný logický mechanismus nebyl. Vyjma nastavení krajních mezí.

    Jestli tam byla nějaká logika, tak jen vnitřní, podle některých karty vydávali a zamítali tak, aby splnili nějakou denní kvótu.

    Ostatně stejné je to s snahou udržet klienta. Já nikdy do úročeného období nešel, pokuty 590,- jim také neplatil, jen vyžíral akce a vratky, takže pro Citi jsem byl ztrátový případ. Tak jsem si říkal, když mi skončilo bezplatné období (50 Kč měsíční poplatek), a podám jim výpověď, že mě přemlouvat nebudou s nabídkou odpuštění poplatků. A přesto volali, přemlouvali, odpuštění poplatků nabídli.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).