Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Banky by měly zrušit absurdní poplatky od Michal - No, je to zde katastrofa :-( Uz rok a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 12. 2005 12:01

    Michal (neregistrovaný)
    No, je to zde katastrofa :-(
    Uz rok a pul jsu v Irsku, kde jsem za poplatky bance nezaplatil ani cent. Verte neverte ani 1 cent, a rozhodne to neni tim ze jsem "vazeny klient" :-)
    Prijedu sem, jdu vybrat prachy z bankomatu a buch ho, -60kc jen pro to, ze vyberu z bankomatu cizi banky, nez kterou mam ja :-( Tak kde sme? To mam jako litat po meste a hledat jak pako bankomat sve banky?
    Tam si vesele vyberu odkudkoliv, cokoliv, kdykoliv (max 700E denne ze vsech bankomatu, vice na prepazce v bance - taky zadara) a nikdy me netrapi nic jinyho, krome zustatku na uctu :-) Proste poplatky za toto vsechno jsou jen okradani zakazniku... :-(
  • 2. 1. 2006 18:30

    Patrik Nacher (neregistrovaný)
    Hezký den, to je přesně ono. Tam totiž funguje banka jako skutečná banka a nikoliv jako skladiště, do kterého si ukládáte nějakou věc (peníze) a oni vám účtují poplatek za správu (skladné). To je také legitimní způsob podnikání. Rozdíl je v tom, že v tom skladišti tam ta věc zůstává netknuta, firma jejím prostřednictvím (dalším pronájemem, půjčováním apod.) nevydělává, její výdělek je právě to skladné. Banka ale dál naše peníze půjčuje a tím vydělává. Snad se to někdy v budoucnu zlepší.
    P. N.
  • 7. 1. 2006 18:24

    Cestmir Houska (neregistrovaný)
    Patriku,

    dekuji ti velice za to krasne prirovnani banky ke skladisti. To jsem jeste neslysel a moc jsem se zasmal. Samozrejme, ze mi take vadi, jakym pro banku potupnym zpusobem nektere ceske banky ziskavaji od klientu drobne penize.

    Je to tak trochu legracni, kdyz ma clovek u bankovniho ustavu ulozenu slusnou castku penez, kdyz ma treba hypotecni uver ve vysi 1 mil. korun, kdyz investuje do jejich foundu a oni ho obtezuji obiranim o jednotlive koruny a jeste mu to posilaji kazdy mesic tistenym vypisem, ktery nelze odmitnout, prestoze clovek temer kazdy den pracje se svym uctem pres internet. Mam ale dojem, ze tu ostudu odnaseji zejmena pracovnici banky, kteri se venuji kazdy den klientum banky.

    Myslim, ze je dobre jim to casto pripominat, a treba to taky svym sefum reknou, ze uz je to nebavi to porad poslouchat a neco se zmeni. Predstav si treba, ze 50% klientu to svym agentum v bance rekne ... to be prece muselo zabrat ne?

    Zmena kultury je jedna z nejslozitejsich a nam to jeste nejakou dobu potrva.

    Ale opravdu ... dekuji ti za to prirovnani, Cesta
  • 9. 1. 2006 21:41

    Patrik (neregistrovaný)
    Díky za ocenění. Bohužel to není ani tak nadsázka jako realita. Osobně se při každé návštěvě snažím se slečnami za přepážkou diskutovat a zjistil jsem, že ani oni z toho nejsou dvakrát nadšeni...

    P.
  • 5. 1. 2008 15:56

    Petr Tomek (neregistrovaný)
    Naprostá pravda! Ony jsou totiž opravdové banky ve světě užitečné! Půjčíte jim peníze, ony s nimi podnikají a ze svého podnikání s vašimi penězi vám zaplatí nějaký ten úrok. Na konci vydělají všichni. Klient banky totiž není zákazník, ale věřitel!
    Chci říct, že to co je u nás není ani normální, ani to vlastně nejsou banky. Vzhledem k politice státu, která vás vlastně vždycky donutí mít nějaký účet je to jen nechutný způsob vydírání!
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).