Hlavní navigace

Názor k článku Banka nechtěla připsat bonus. S Finančním arbitrem změnila názor od Petr - To je přesně o tom, že smlouva je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2019 12:13

    Petr (neregistrovaný) 2a03:62a0:3501:----:----:----:----:----

    To je přesně o tom, že smlouva je vlastně závazná pouze pro klienta. Jak má plnit banka, tak se najednou najde milion důvodů, proč to nejde. Já měl podobnou zkušenost s bankou při zakládání dětského konta. Součástí smlouvy byl plyšák pro dítě. Smlouva podepsaná a tak se ptám na plyšáka. Bohužel už nemáme. Tak ukazuji pracovnici právě podepsanou smlouvu, kde je to jasně napsané. Jo aha, vám vadí, že to tam máte napsané. To není žádný problém, tak já vám to tam škrtnu. WTF? Takže dneska mi tam škrtnete plyšáka a zítra třeba garantovanou úrokovou sazbu? Pokud se bude každý chovat jako ovce, tak s námi budou banky přesně takhle zametat. Někdy nejde o ty peníze, ale o princip. Takže já vymáhání bonusu plně rozumím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).