Hlavní navigace

Názor k článku Banka nechtěla připsat bonus. S Finančním arbitrem změnila názor od Patrik Chrz - Ano, i tak je možné se na to...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 6. 2019 10:16

    Patrik Chrz

    Ano, i tak je možné se na to dívat, ostatně přesně s tímto banka kalkuluje, že nárok klienta zamítne a ten se přece kvůli tisícovce nebude hádat, zanadává si u piva, jak jsou ty banky hrozné, ale nic neudělá.

    Právě proto jsem ten článek napsal, aby i ostatní klienti se nebáli na Finančního arbitra obrátit (já už mám za sebou dva spory vyhrané, jeden zrovna rozjetý a jeden připravuji), protože pokud se to stane standardem, nebude první krok banky "dělat mrtvého brouka" a druhý "všechno zamítnout". Ostatně to je vidět i v mém článku - první dopis - bez reakce, druhý dopis - bez reakce, třetí dopis - bez reakce, teprve poté, co dostala banka výzvu od Finančního arbitra, začala reagovat a najednou na reakci nepotřebovala ani 24 hodin. Ano, zkusila pak "fázi 2", tj. "všechno zamítnout" (dokonce to vypadá jako by ten zamítací dopis psal operátor z infolinky, který bez prostudování dostupných dokladů jen vyplnil údaje do zamítacího dopisu), teprve po mém odvolání se banka začala případem skutečně zabývat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).