Tak, tak, před Axou je třeba se mít neustále ve střehu. Jak tvrdí zkušenější a ve financích déle pracující kolegové, ještě se s Axou máme na co těšit.
Jedná se prý o vrchol amatérismu a jenom zkoušejí, co lidi vydrží a kam až mohou zajít.
A to, co klienti nevidí (systém práce, podklady, školení, vybavenost IT, nastavení procesů, odpovědnost, odbornost, …), to rozhodně růžově nevypadá.
Platí rovnice – AXA = ani nééé standard.
„Jedná se prý o vrchol amatérismu a jenom zkoušejí, co lidi vydrží a kam až mohou zajít.
A to, co klienti nevidí (systém práce, podklady, školení, vybavenost IT, nastavení procesů, odpovědnost, odbornost, …), to rozhodně růžově nevypadá.“ – zaujimalo by ma odkial si tak dobre informovany o tom, ako AXA funguje vo vnutri… pokial si tam nepracoval, tak neries…