KB podle mých zkušeností nemá potřebné nástroje na udržení klienta. Nevím proč musí po 5 letech přestat úročit termínovaný vklad a vyzývat klienta k jednání na pobočce. Když jsem se tedy dostavil a požádal o produkt v podobě spořícího účtu bez současného vedení běžného účtu, zjistil jsem, že taková kombinace v nabídce KB není. Avšak během půlhodinového sezení mi bylo nabízeno stavební spoření, penzijní fond, investice do akcii a další produkty nahony vzdálené od požadovaného spořícího účtu. Taže jsem s KB skončil.
Na udrzeni pri prechodu z G2 ma paky - jak pise Eva - je tam rocni vedeni uctu za pulku, chvili jim trvalo, nez to zrusili, takze to vyslo na cca rok a pul. U me je jediny duvod proc jsem jeste u KB prave ma "bankovni poradkyne" - pani zaridi uplne vse, vi co dela. Jednou jsem ji nezastihl a malem jsem rovnou nechal zrusit ucet co predvedla kolegyne ;-)
Kazdopadne kam jinam? Vybery z bankomatu dle plateb na netu - znevyhodneni podminek a inzerovat to jako vyhodu - to je nepekne... A to kartou platim castej nez vybiram :( Jen absolutne neni jine varianty...
Jak není jiné varianty? Je snad u nás bank málo? Minimálně 3 poskytují účet za určitých podmínek zdarma.
http://www.mesec.cz/clanky/vyberte-si-z-bankovnich-uctu-bez-poplatku/
Ale ja nepotrebuji ucet zadarmo, ale aspon trosku slusny... Jit do mBank, ktera ma to same co ted zavedla KB? Nesmysl... GE, az drazsi vypadala dobre, nez jsem si nechal zavolat s nabidkou a slecny jsem se lekl a stejne pry to zacali srat. FIO zatim vypada dobre, to je pravda - az na komplikovane prijimani penez ze zahranici a nastavit to v netbenefits bolelo i bez toho... Aspon na zkousku mam v planu, vyjde o neco levnej.