Hlavní navigace

Názor k článku Ahoj! Tady Váš bankovní poradce od Cornholio - Paní Klucová, děkuji Vám za upozornění. Již nejsem klient...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 1. 2011 10:09

    Cornholio (neregistrovaný)

    Paní Klucová,
    děkuji Vám za upozornění. Již nejsem klient KB, ČS, UCB. A nikdy nebudu Banku mi trvalo změnit asi 3 hodiny (s cestou na/z pobočky).
    Je pozoruhodné, že zkušenosti klientů našeho bankovního oligopolu jsou prakticky totožné.
    Tragické služby za přemrštěné ceny. Co kdybyste místo sázení peněz do mediálních agentur upravujících Váš pošramocený obraz v diskusích, sázeli peníze do pořádného proškolení svých osobních poradců?
    Např. aby klientovi poradili, že v případě nefungující platební karty v zahraničí je možné za několika tisícikorunový poplatek zažádat o zaslání karty do zahraničí? :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).