Hlavní navigace

Názor k článku Ahoj banko! Z Cetelem se stala „Hello Bank!“ od Jaromir - Jsem volal opakovaně na infolinku a psal emaily...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 2. 2019 13:55

    Jaromir

    Jsem volal opakovaně na infolinku a psal emaily na podporu ohledně zřízení kreditní karty.

    Naprosto otřesná zkušenost!

    1 ze 4 lidí podal kompletní a úplné informace o poplatcích včetně poplatku za přistavení úvěru.
    2 lidi ze 4 mi poplatek zatajili a vychválili naopak co je zdarma
    jedna ženská byla VELMI nepříjemná, tón ve stylu "ty jsi malý blbec a co otravuješ", několikrát po mě chtěla číslo kreditky i když jsem ji řekl, že se teprve zajímám o poplatky a ještě ji nemám, prostě hnus.

    Takhle si seriózní a milou banku opravdu nepředstavuji.

    Připojuji se k tomu, ať si před zřízením jakéhokoliv produktu zavoláte na infolinku, to co zažijete Vás dokonale odradí, dobrá směska neinformovanosti, naprosto neasertivního hnusného jednání ve stylu, ty jsi povl. Jako co to má být, já jsem velmi bonitní klient, mám značný nadbytek peněz a oni s Vámi jednají jako s nějakou špínou co neplatí dluhy, asi jsou na to zvyklí z vymáhání pohledávek, a to u nich ani nemám žádný úvěrový produkt.

    Tohle jednání mě tak naštvalo, že jediný produkt, který jsem u nich kdy měl - běžný účet, dneska ruším.

    A fakt si nedokážu představit u nich mít nedej bože úvěr a nebo kreditku, naprostý hnus z kterého je mi ještě teď blbě.

    P.S.: napočítal jsem 63 ceníků a kreditní karta je vedena v oddílu pod revolvingovými úvěrovými produktu.

    Tohle je fakt banka pro masochistické fajnšmekry či adrenalinové šílence.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).