Hlavní navigace

Názor k článku Ahoj banko! Z Cetelem se stala „Hello Bank!“ od Jarda - Názor na Hello Bank. Od doby ,kdy došlo ke...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 8. 2018 10:01

    Jarda (neregistrovaný)

    Názor na Hello Bank.
    Od doby ,kdy došlo ke změně z Cetelemu na Hello Bank špatně funguje klientská zóna. Nejde se tam přihlásit a když jsem na to poukazoval na info lince,tak mi neustále sdělují,že to zlepší apod. Zadali mi totiž údajně jiné tel.číslo,takže heslo mi prý chodí na jiné tel.číslo. Již jsem na to upozorňoval i písemně a tento stav trvá již několik měsíců a stále nejsou schopni zjednat nápravu. Cetelem byl oproti tomuto zlatý,tam vše fungovalo jak mělo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).