Hlavní navigace

Názor k článku Advokát pochybil? Žalujte ho o náhradu škody od lester - Rád bych se zeptal, jak se advokátovi prokazuje,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2012 10:32

    lester (neregistrovaný) ---.156.broadband14.iol.cz

    Rád bych se zeptal, jak se advokátovi prokazuje, co poradil či neporadil a klient pak jednal či nejednal v souladu s radou advokáta.

    Podíval jsem se na faktury a paragony, které jsem dostal od svých dvou advokátů za poslední půlrok, u prvního advokáta je na faktuře v předmětu fakturace jen obecný popis "Fakturuji Vám právní služby" a není nijak specifikováno, o jakou právní službu šlo ani uvedeno datum (je tu pouze datum vystavení faktury). Druhý advokát na paragon napsal pouze "Právní porada".

    Když jsem se ptal, zda by mohli na fakturu a paragon vypisovat předmět fakturace konkrétněji (např. "sepsání smlouvy o pronájmu bytu v Jelenické 135 v Kladně", "konzultace v záležitosti insolvenčního řízení společnosti ABC s.r.o." atpod.), bylo mi řečeno, že se to tak nedělá, nebo že to není nutné.

    Během konzultace se také nesepisoval žádný protokol, který by podepsali advokát a klient, takže nelze nijak prokázat, co advokáti poradili. Mám jen své poznámky.

    Také jsem si všiml, že advokáti neradi řeší věci e-mailem (což by byl podpůrný důkaz, o čem se klient s advokátem radil) a všechno řeší po telefonu, vč. domluvy schůzky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).