Hlavní navigace

Názor k článku Adresát nezastižen. Jak zařídit, aby za vás mohl na poště vyzvedávat zásilky někdo jiný? od Patrik Chrz - Něco podobného jsme měli u nás ve firmě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 3. 2023 9:23

    Patrik Chrz

    Něco podobného jsme měli u nás ve firmě - psal jsem už výše. Nedoručovali cenné balíky - zdůvodnění "doručení nebylo provedeno z důvodu vysoké udané ceny". Stačila pak stížnost na ČTÚ a začalo to fungovat.

    Prostě "voják se stará, voják má". Naopak se soukromými přepravními společnostmi jsem nehnul nikdy. Třeba když kupuji na německé eBay, tak je mojí noční můrou doručování přes HERMES (myslím, že tady má partnera PPL). Zhruba polovina balíků se vrátí zpět odesilateli s "adresát neexistuje", zkrátka se vůbec nepokusí doručit. Naproti tomu pošta bez problémů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).